2011. január 3., hétfő

Szülinapom

A decemberi időszak egyik legfontosbb része számomra természetesen a születésnapommal járó macera volt :D 18 éves lettem, amit édesanyám "immáron büntethető vagy" megjegyzése a szülinapi köszöntő e-mailban tökéletesen felfoghatóvá tett XD De ne szaladjunk ennyire előre.
Csütörtökön, azaz az utolsó alkalommal, amikor a Daisy bár és diszkóba megy mindenki együtt, én is elhatároztam, hogy ha már utolsó alkalom, akkor egy életem egy halálom, én bizony elmegyek velük. Gondoltam, holnap 18 leszek, biztos beengednek. Tévedtem. Már csak 2 óra volt a születésnapomig, azaz este 10 volt, és NEM, nem engedett be a viztonsági őr, amit, hogy őszintén bevalljak annyira nem is bántam.
Hazamentem hát, és éjfélkor kopogást hallok az ajtómon. Kómásan kinyitom, hát egy csoport ember áll az ajtóm előtt és teli torokból üvöltik a Happy Birthday-t.
- Köszi srácok, nagyon hálás vagyok, de nem lehetne ezt holnap?
- Nem, nem, már holnap van.
- Jah, ok. Akkor gyertek beljebb.
Beljebb jöttek. Kaptam egy rakás édességet, meg egy közös képet az itteni legjobb barátaimmal. Nagyon megható volt. Aztán még hajnalig dumázgattunk, majd végre aludhattam.
Másnap ebédnél egy egész iskola énekelt nekem szülinapi köszöntőt, és rendszeresen kellett bizonygatnom, hogy, nem, ez nem a 20. szülinapom. Ennyi...a borosta idősít XD

Estére pizzázás volt kilátásban. Jaret végre hajlandó volt pizzát sütni nekünk, ha már pizzériában dolgozik, de nem a hagyományos módon. Valójában csak a tésztát csinálta meg, és mindenki megalkothatta a saját pizzáját. Ebből persze versengés lett, hogy melyikünk pizzája lesz a legjobb, és mivel dönteni kell, ezért mindenki evett, mindenki pizzájából. A végső sorrend:
Adela 2. vega pizzája
László féle magyaros
Jaret görög és szalálmis pizzája
Saját pizzám
ésatöbbiésatöbbi
Az este remekre sikerült. Miután mindenki csak egy pici szelet pizzát evett minden pizzából, tekintve, hogy 11-en voltunk, így várni kellett a pizzák között. Végül a rekordszámba menő 16 pizzaszelettel és a több mint 2 liter elfogyasztott víz után jött a meglepetés. Egy szülinapi torta nekem :D Hát, hogy őszinte legyek, az a torta....gazdag volt...csokoládéban. Először azt hittem, hogy egy komplett csokitömb, mert nehéz volt áttörni a burkot rajta, de nem volt rossz. CSak roszkor jött...garantálta a másnapi gyomorgörcsöt. A meglepetést garantálta még a meglepi levél, amit kaptam. Szóval összességében életem egyik legjobb születésnapját éltem át.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése