2011. január 16., vasárnap

Project

Már az első napokban kiderült, hogy ez a hónap nem egészen olyan mint az előzőek. Dán óra kivételével semmi nincs, helyette viszont csapatépítő, konfliktuskezelő és project munka van.
Mindenkinek projectet kellett választani, ehhez kaptunk különböző instrukciókat, hogy hogyan tegyük mind ezt, majd 3 nap elteltével kikötöttünk a csoportommal (Bjarke, Camilla, Lonnie, Cristina, Liga, Én) az újságírás mellett. Témánk pedig az önkéntesmunka reklámozása a dán fiatalság körében.
Szóval a hét hátralevő részét ezzel töltöttem.
Sokak vállaltak, majdnem lehetetlen dolgokat, amiket persze 2 nap után feladtak, és helyette normális projectet választottak. Ilyen nevetséges ötletek voltak, az "Don Quijote" project, ami szélmalom építése a hátsókertben alcímet viselte, vagy az építsük újra az iskola living roomját. Ezekből alakultak ki a "goDag" azaz jó nap project, ami az emberek ölelgetéséről szól XD és hasonlók.
Hétvégén volt az első bulink, ami annak ellenére, hogy állati uncsi volt és részleteiben zavaró, azét nem volt olyan rossz. Úgy értem, hogy ez volt az első buli amit hajnali 2 után hagytam el.
A második héten előtérbe kerültek az úgynevezett önismereti előadások, melyeken személyiségteszteket csináltunk és az értékekről beszéltünk, hasonlók. Én ISTJ vagyok...akit érdekel, hogy mi ez az gúglizza ki...én nem annyira hiszek az ilyesmiben, de azét érdekes volt megcsinálni.
Természetesen továbbra is a projecteken dolgozutunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése