2011. január 3., hétfő

Hétvégi fagyasztó

Szerda este azok az ŐRÜLTEK, akik jelentkeztek a túlélő túrára nyakukba vették a világot, és az 1-1,5méteres hóban, rettegve a rájuk váró borzalmaktól :D
Én a szobám melegéből néztem a távozókat, és a szombatot tervezgetem.

Nos a tervekből semmi nem lett. Eredetileg a Tekstil tanteremben akartam tölteni a szombatot és kézműveskedni szerettem volna, de ehelyett Adelával és Stelával mentem Arhusba. Azért csak 3an mert Ardo azok közé az értelmileg visszamaradottak közé tatozott, akik elmentek "túlélni".
Az egész úgy kezdődött (mármint az ötlet, hogy menjünk Arhusba), hogy pénteken este filmeke néztünk 3an, és akkor Stelának az az ötlete támadt, hogy ő el akar menni a nővéréhez, aki Koldingban lakik. Mi pedig, mint jó barátok ekísértük őt Arhusig. Feltettük egy vonatra, és egy könycseppet eldörzsölve integettünk volna a vonat után, ha egy vacak romantikus vígjátékban lettünk volna, ehelyett megpróbáltuk meggyőzni Stellát, hogy igen, ez a jó vonat, "szájjá má felrááá".
Mivel kellemes -10°C fok volt, ezért az Arhusban töltött időnket 2 órára redukáltuk. Voltunk galériákban, karácsonyivásárban, hobbi boltokban, aztán irány a busz állomás és haza.
A probléma csak annyi volt, hogy a hó miatt a busz elég nehezen haladt. Pontosabban alig tudott felmenni a lejtőkön. Ilyenkor hívott egy traktort, ami szétfröcskölt némi sárgás lötyit, és kicsit meghúzta a buszt, hogy adjon némi löketet. Végül az egy órás útból valamivel több mint két óra lett, de legalább a busz meleg volt :D

A túlélőtúráról:

A szerda esti indulás után vicces volt látni, hogy az elinduló 8 emberből 5 már csütörtök reggel visszajött. Aztán szombat este visszaértek a többiek is.
Borzasztó dolgokat álltak ki. -16°Cban aludtak, bicskával fát vágtak, több 10km-t túráztak a hóban. Nyers húst akartak velük etetni, és persze ott volt az embertelen bánásmód. Hóban pucéran futás...stb. Szóval nem bántam meg, hogy nem mentem el én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése